Kérdések ELIQUIS címkével

Kb

Kb. 3 hete váltottam az orvosom javaslatára Marfarinról Eliquis 5 mg tablettára (gyakori pitvarfibrilláció miatt) Többi gyógyszereim azok, amik azelőtt is voltak. Mostnnra azt figyeltem meg, hogy mindenem viszket, főleg a deréktól felfele, orrom fülem, felső testem. Lehetséges, hogy az Eliquis gyógyszer mellékhatása?

Feltette: zöldbitte 2018. 09. 09. 12:18-kor
Válaszok: 0
Címkék: ELIQUIS

ELIQUIS kérdés

Új gyógyszert írt fel a kardiológus,az Eliquis 5 mg-ot.Eddig a Syncumar mite 1mg tablettát szedtem.Szedek még Renitec 10mg,Bisoprolol Sandoz 5mg és L-Thyroxin Henning 50 mikrogramm-ot.Az a kérdésem,hogy ezek mellett előbb vagy utóbb kell-e szednem,mert a gyógyszer tájékoztató erről semmit sem ír.Az első ellenőrzés INR,mikor legyen?Honnan tudom,hogy használt és bevált az új gyógyszer.Tisztelettel Kollár Vilmos.

Feltette: vilipapa 2017. 01. 11. 09:36-kor
Válaszok: 0
Címkék: ELIQUIS